Thursday 8 April 2010

name and dad

first scene:

budak2 kat school tu ade 30 org 1 kelas.so aku handle 2 kelas.ade 60 orang.memang la susah aku nak ingat nama kan.aku memang try hard nak hafal semua.slowly la kan.

so everytime ada session dengan dorang aku akan tanya la nama dia.
lebih mesra kan kalau kita panggil nama dia

pastu duduk la kt meja bulat kecik tu.
budak2 tu melukis je.

me:what is your name dear?i'm so sorry i forgot this time.

kid: you are like my nanny...always forgot people's name..sometimes she even forgot her name!

hahahaha...ciss punye budak...


ok now second scene:

ni cite pasal lain pulak.ada sorang budak ni.dengan tetiba je datang kt aku.

kid:miss sarah.my dad has a big muscle!

(pelik tetiba je budak ni.tapi layan kan jela..katenye budak.)

me:wow.....

pastu titeba..

the same kid:i like red.and my dad likes pink!!

me:(dalam hati) hak eleh...gile big muscle minat pink..hahahaha...sangat lawak....rasa nak teguling...tapi cover...

banyak lagi scene.tapi cukopla ni je dlu..


3 comments:

Mir said...

hoih citer lah scene2 yg lain lagi!!!
aku tnsyen ni!!

maimanas said...

haha..nnt2..

HnM said...

bodoh siot...
hahaha