Friday 16 April 2010

merepek

1 week left for me to submit my first draft of my project.

dalam tengah tengah kritikal ni plak dah 2 weeks aku demam ON n OFF

sekejap baik sekajap datang.batuk selesema etc.

hais...kalau kepala dah berat mintak maaf la..aku memang lebih selesa tak buat kerja.
MALAS.plus xde idea.and x larat.hopefully boleh fully recover secepat mungkin.

aku ni susah nak kena demam2 ni.setahun mungkin sekali je.tapi mungkin sekarang ni jadual tak menentu.tido lambat.bangun pon lambat.

bukan apa.sekarang subuh pukul 4am..and sunrise pukul 6am..so mmg susah nak bgn kalau tido pukul 2am+ then nak bgn suboh plak.so kadang2 i choose to tunggu solat subuh baru tidor.
kalau tak nanti aku berperang nak bangun subuh sampai sakit2 kepala aku dibuatnya sebab berlawan dengan diri sendiri.or mungkin syaitan.kadang aku rasa macam aku solat dalam tido.lepas tu i told myself yang aku dah solat.padahal mmg belum.mmg kepala berlawan.siapa yang menang?depends.kalau aku menang mmg aku bernasib baik.kurus la syaitan haritu agaknya.kadang2 aku tewas jugak.bangun je sakit kepala.mungkin ade orang lain jugak yang berpengalman sama macam aku.ke sedap je lena tak rasa apa2 ...hehe...

ok.back to my project.

basically aku dah almost siap dah project tu.tapi cuma belum mula type lagi.
type nye bukan pakai words.pakai LATEX.software mathematics.kena tahulah coding2 cara menulisnya.tu dah satu hal kan.mmg merangkak jugak aku.kalau ikut nak mula harini.tapi masih mencari mood.menurut kak ayu.bakal Dr tak lama lagi."menulis blog dapat mengurangkan stress"..hmm...hopefully after this kepala ringan sikit.

tata...







No comments: