Tuesday 1 January 2008

happy new year

tadaaaa.....
2008 already....
best2!!! :)
any celebration?????~klcc?sunway?dataranmerdeka? BukitBintang?Sri Hartamas?MV?
walawalawala..must be sooo excited waiting the countdown time n bunge api!!!
mmmmm....sooooo jeles...
me????
hahahaha...new yer in front of my luvly buddy(laptop) and vector exercise....huahuahua...sda2 je ade dnga bunyi letop2...ape lg,trs jenguk3 kt tingkap........xnmpak pon!!!!mane???hmm..*sigh...tgk punye tgk br nmpak..jaoooooo je...mm suddenly terase cm sentimental coz feel lonely plk...hahaha...teringat kt umah la plk...huhuhu...mmmmm....

kesimpulannye nothing special......nak call sayang2ku mesti sume tgh nyenyak diulik mimpi....
so this blog trs mnjadi mgsa 4 me to trs merepek2 and ease myself....hmmmm...

skg da pkul 3am...mm nk watpe lg ek???tdola kot...

ape2 pn,welcome 2008...semoga tahun 2008 memberi lebih byk kegembiraan+berkat for me,my family,my teachers,my friends,n all of muslimin n muslimat....amin...

No comments: