Tuesday 8 December 2009

alfatihah~

7 dec tiga tahun lepas sahabat aku telah kehilangan orang yang paling dia sayangi iaitu mak dan ayah kerana kemalangan.refer to her blog to read more ye.


aku sangat terkilan sbb selepas setahun,baru aku tau berita ni.terasa macam kawan yang sangat teruk.no one tell me about that.padahal masa sekolah hari2 aku dok dengar cerita bdak smer ni berceloteh ttg arwah.smer ni anak bongsu.jadi macam2 la cerita dia kan...

harini aku nak mintak semua pembaca2 blog ni yang beragama islam sedekahkan alfatihah buat ayahanda dan bonda asma ye.doa je dapat aku bagi mer.yang lain ko sendiri kena kuat k..aku takut nak cakap banyak2 ngn ko pasal menda ni sbb tkt salah cakap..i know this is hard for u dear...be strong...lalan jaga smer baik2 ye...kerja kuat.boleh kawen cepat skit.kesian smer sunyi..

1 comment:

mermed Z... said...

hmmmm...maseh yangg...xpe..mmg xramai tau, bnde nie payah ak nk 'announce'... so, if terkeluar dri mulut..tuh la dye...tq yang... sebak ahhh... nti bw ak jlan2 pgkalan hulu ekk....syg ko sokmo...