Wednesday 8 April 2009

sunny out

sila muntah tengok gambar2 ini...

saya bersama rakan2 rumah bergedik ketika sang suria memancar...

saya sangat menghargai awan yang cantik dan sinaran matahari yang besh

sila contohi saya..haha

oh kalau di malaysia saya suka merungut dengan cahaya matahari

sila jangan contohi saya bila saya di malaysia...hoho



video klip pengambaran filem hindi kuchai kuchai hotai hei!

yang gedik2 tu bukan saya tau
itu orang yang suka menyerupai muka saya
saya tidak segedik itu
hua hua hua

blog ini sangat tidak sesuai untuk pembaca lanjut usia..
mesti mereka pening dengan adegan anak2 muda ini




banyak lagi gambar gambar gedikan sekali sekala ini..
tapi mesti kamu semua muntah pening kepala nanti..
cukupla ini sahaja..
hehe...


;D

3 comments:

jojot said...

bj ko tu klo pakai dgn waist belt msti lg cun! ngehehe~~ ;p

MYRAspberry said...

like.. suke.. cantik..

maimanas said...

thanks ! :)